Společnost je členem
České asociace franchisingu
Health communication úspěšně realizuje několik projektů, se kterými se řadí mezi špičku v tomto oboru. V jejím portfoliu jsou odborné kongresy Healthcomm – fyzické i online (3D), online vzdělávací portály Educomm, Edusestra, Edumedic a Healthcomm magazín... Další divize společnosti poskytuje služby v rámci kategorií: kreativní marketing, strategický marketing, obsahový marketing, cílené kampaně, odborné pořádání eventů, a to vše pro výrobní společnosti, odbornou i laickou veřejnost. Health Communication spolupracuje s předními farmaceutickými společnostmi a odborníky. Partnery odborných akcí a projektů je více než 120 výrobních a farmaceutických společností. Odborný obsah pomáhá vytvářet s naším týmem více než 40 odborníků z řad lékařů a lékárníků.
Druh činnosti: | Neuvedeno |
---|
15.04. 2025
Praha, 8. dubna 2025 – V Americkém centru na Velvyslanectví USA dnes proběhla významná událost zaměřená na rozvoj dětského potenciálu...
07.04. 2025
Dobrý den, dovolte, abych Vám představil další článek ze série příspěvků věnovaných umělé inteligenci (AI). Zajímáte-li se více o otázky umělé...
04.04. 2025
V aktuálním čísle Business, právo a daně najdete: 💡 Praktické informace z oblasti podnikání ⚖️ Tipy pro právní a daňové...
04.04. 2025
Franšíza SOLODOOR nabízí: ✅ Stabilní zázemí ✅ Ověřený podnikatelský model ✅ Rozsáhlou podporu Představuje jedinečnou příležitost pro podnikatele, kteří chtějí provozovat...
ČESKÁ ASOCIACE FRANCHISINGU (ČAF) je nezisková profesní organizace sdružující na národní úrovni poskytovatele franchisingu – franchisory a odborníky z oblasti práva a poradenství zaměřující se na problematiku franchisingu. ČAF vznikla v roce 1993 a jejími členy jsou jak velké a známé mezinárodní značky, tak i menší tuzemské franchisové systémy.
Česká asociace franchisingu, z.s.
Těšnov 5, 110 00 Praha 1
(+420) 728 948 479
caf@czech-franchise.cz
IČ: 49625811